Vanliga Frågor
"Hur bokar jag en tid hos Fothälsan Herrljunga?"
-Lättast är att ringa på telefontiden, Måndag-Fredag 8:30- 9:00 eller Onsdagar 15- 17. Det går även att lämna namn och telefonnr så ringer jag upp när jag får möjlighet.
"Kan jag besöka Fothälsan och boka en tid på plats?
-Endast Onsdagar mellan 15:00 - 17:00 finns det möjlighet att få hjälp att boka tid på plats. Övriga tider pågår behandlingar.
"Jag har remiss till fotvård. Kan jag använda den på Fothälsan?"
-Nej, jag tar inte emot remisser. Fothälsan är helt privat och jag samarbetar inte med landstinget.
"Företaget där jag är anställd är ansluten till "Min friskvård"/ "ActiWay",
kan jag utnyttja det hos Fothälsan?"
- Nej, i nuläget är Fothälsan Herrljunga inte ansluten till "Min friskvård" eller "ActiWay".
Hos Fothälsan får man ett skrivet kvitto att lämna till sin arbetsgivare. Tänk på att det är bara "Fotvård friskvårds behandlingen" som gäller som friskvård. Tydliga regler finns på skatteverkets hemsida.